I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

tisdag 26 februari 2013

  Jag är trött. Jag somnade senast klockan 23 igrå kväll, sov till 9. För att sedan sova nån timme till vid 12. Och nu är jag trött. Igen. De säger att man inte kan ta igen förlorad sömn, men de som säger det ljuger.

  Jaha, så jag och Damien for till Kista och tittade på Oscarsgalan med tre andra människor. Galan slutade 6, jag var hemma halv 8. Körde öronproppar och mask för ögonen för att få sova ostört till klockan ringde vid 10.30. Upp och iväg till jobbet. Kände mig bakfull på energidryck från nattens gala (drack bara 3 stycken dock), så jag kände inte alls för att dricka mer sådant. Hade några seriösa energidippar, men jag tog mig igenom dagen. Hem och sova? Nej nej. Eric hade hört av sig under söndagen och ville att jag skulle komma över efter jobbet, så det var dit jag åkte. Han fixade tonfisksallad. Egentligen är jag ju vegetarian, men jag offrade mig. Ville inte krångla. Det var hiskeligt gott med lite tonfisk.
  I alla fall. Efter ett besök i sängen låg vi och pratade om hur sugna vi var på äppelpaj (Eric) och dillchips (jag). Så han åkte iväg och köpte chips åt mig och sedan satt vi och tittade på tv nån timme innan vi gav upp och gck till sängs igen. Snarkar gör jag tydligen fortfarande... Tur jag ska till ÖNH-läkaren imorgon.
  Ville bara påpeka att det här i princip är första gången Eric och jag har haft en "normal" träff.

  Idag har jag ont i vissa muskler. Typ låren och rumpan. Jag har faktiskt inte träffat honom på 1 och en halv månad.

  Nu är jag ledig resten av vardagarna denna vecka, till följd av att chefen märkte att jag hade många plustimmar.

Inga kommentarer: