I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

torsdag 21 februari 2013

Tisdagen Den 21e Februari

  Var oerhört trött idag. Det ska bli väldigt skönt med helg efter morgondagens pass. Oscarshelg. Damien hittade några kursare (han studerar filmvetenskap) som också skulle titta på Oscarsgalan, så vi drar dit. I Kista, suck. Men aja. Tv i alla fall!

  Idag sken solen!

  Igår blev det bio, Zero Dark Thirty. Ganska bra faktiskt. Höll intresset vid liv genom hela filmen. På vägen hem gick jag förbi H&M och såg en ursnygg klänning som jag idag gick och köpte. Den kostade 599 kronor, men jag hade 20% rabatt och dessutom flera bonuscheckar. Så jag betalade 29 kronor för den. That's right. 29.

  Nu har jag just tittat på ParaNorman. Lovefilm lyckades tyvärr inte skicka den till mig, så jag hyrde den på Casablanca istället. Det var likadant förra året, med Bridesmaids.

  Det blir en film till ikväll. Ska bara komma på vilken.

Inga kommentarer: