I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

fredag 1 mars 2013

  Efter en timme eller så hade rodnaden lagt sig tillräckligt för att jag skulle kunna tänka mig att gå ut. Så jag gick alltså på AW:n. Det var okej, inte så mycket ös direkt. Vi var 5 stycken och alla utom jag hade jobb/skola dagen efter. Så det blev typ 3 timmar på The Crib och ett par Bacardi Breezers för min del. Jag orkade inte bry mig om att jag är pank. Det blir liksom tråkigt i längden... 26 dagar till löning!

  Jaha, fredag alltså. Åkte till Eric en snabbis vid lunch. Sedan skulle han iväg ikväll och imorgon drar han till fjällen. I Österrike. Borta en vecka. Efter det har han barnen i två veckor och eventuellt hantverkare också. Så vill det sig illa träffar jag inte honom på 3 veckor. Kan lätt bli mer dock, han är så seg på att höra av sig ibland. Men det hoppas vi inte på, man blir snabbt smått beroende av att träffa honom.

  Så var ledigheten över, jobbhelg stundar.

Inga kommentarer: