I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

söndag 3 mars 2013

En Söndag

  Blå himmel, strålande solsken, svinkallt och storm.

  Älskade säng! Äntligen är jag i dig. Min lördag kväll/söndag natt blev inte som planerat. Tänkte ju åka hem från Marcus efter Andra Chansen. Men det bjöds på alkohol och så spelade vi Popkult och Singstar. Så jag åkte imorse ifrån Marcus för att åka till jobbet. Inte mycket sömn. Inte helt bakfyllefri heller. Crazy shit. Det här är inget jag tänker göra om snart igen. Ingen mat hade jag i magen heller, jag levde på vatten under arbetspasset. Första 2-3 timmarna var jobbiga, men sedan började jag piggna till. Efter jobbet satte jag mig på McDonalds och krängde pommes frites med dip. Och nu ligger jag i sängen och tänker sova som fan. Inte riktigt ännu, men snart.

1 kommentar:

Andro sa...

Gött att få sova ut ordentligt sen!
Läs runt lite på din blogg skulle tycka de va skoj att tjöta lite med dig !

Har du skype? eller liknande?
Lovar att de e skönt att ha en göteborgare för att få upp humöret ibland ;)