I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

torsdag 7 mars 2013

  Ledig igår. Underbart väder med blå himmel. Dock gick jag inte ut. Det är fortfarande kallt och snö överallt... Men jag fick en del gjort ändå. Både online och i verkliga livet. Online jobbade jag på The Obelisk War på Neopets. Klarade andra vågen av fiender. Tredje kommer jag inte klara, jag är alldeles för klen för det. Dessutom måste man ju vinna mot många fler fiender i våg tre. Hade det bara varit några stycken hade jag nog kunnat klara av det, en del bra vapen har jag trots allt. Men nej, det är väl några hundra som ska klaras av så...nej.
  Vidare fick jag en del gjort i Ghosts of Mistwood. Har bara 17 timmar på mig att klara en quest nu! Kötta!
  Och till sist hittade jag följande minispel:

http://www.bbc.co.uk/history/ancient/egyptians/launch_gms_death_sakkara.shtml

  Riktigt mysigt, om man nu kan säga det om ett spel som heter Death in Sakkara. Det är för den som gillar det gamla Egypten och mysterier. Man klarar spelet på max en timme, skulle jag tro, så det är inget långdraget.

  I verkliga livet tvättade jag tre maskiner tvätt och sopade golven. Plus lite annat smått och gott. Helt okej dag.

Inga kommentarer: