I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

torsdag 21 mars 2013

Torsdag Morgon

  Jag håller på att vända tillbaka på dygnet. Har haft en period då jag har börjat jobba vid 15-16 på eftermiddagarna. Detta har resulterat att jag inte har gått och lagt mig förren 7-8 på morgonen. Det håller ju inte i längden. Så omvändning pågår. Lyckades vara vaken i 24 timmar för att sedan sova till typ halv 2 inatt. Så idag behöver jag inte vara vaken i 24 timmar.

  Katternas position:

  Snoffsan: Sitter i fönstret.
  Solros: Sover i gråa kattbädden.
  Gollum: Sover i soffan.

  Sarahs position: Sitter i sängen med datorn på en låda för bättre komfort.

  Imorgon ska jag jobba pass nummer 1 av 8 på raken. Woot. Min rygg kommer dö.

  Snoffsan har nu bytt position till garderoben. Häromdagen var jag duktig och rensade ut i ena garderoben nämligen. Jag använde halva till allmän förvaring. Jag hade inte grävt bland de sakerna på 5 år. Hittade massa spännande saker som jag inte minns att jag hade och en massa saker jag inte visste var jag hade också. Underbart skoj var det. Kunde slänga lite och ganska mycket hamnade i en loppishög. Tänkte skänka lite saker till Stockholms Katthem när de har loppis i maj.

Inga kommentarer: