I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

torsdag 20 juni 2013

  Ja, då var man vaken igen efter ytterligaren en natt med bara 4 timmars sömn. Sist jag hade det såhär tror jag att berodde på att jag lade av med mitt stora sockerintag. Men varför upplever jag det igen nu? Jag drack en del cider i helgen, kanske var det det sockret som blev för mycket? Jag vet inte...

  Vad jag däremot vet är att jag lyckades försova mig igår. Jag sov bara 4 timmar på natten, gick upp, åt, målade om naglarna, tvättade, satt vid datorn... Men runt 8-tiden började jag känna mig apatisk. Jag har en tendens till att känna mig apatisk om förmiddagarna, vare sig jag är trött eller pigg. Därför gillar jag inte förmiddagar och därför sover jag helst på förmiddagar. Jag behöver inte börjar tänka på att åka till jobbet förren efter 11 (började 13.15), så fast jag inte var trött lade jag mig i sängen och klappade katter. Jag ställde klockan på 11. Efter ett tag somnade jag uppenbarligen. Klockan ringde vid 11. Min hjärna var helt mosig, så den lyckades övertala mig att det var okej att bara stänga av alarmet för jag hade ju ställt ett annat alarm också. Men det hade jag ju inte. Så, jag vaknade när jag skulle börja jobba. Jätteskoj, verkligen.

  Lyckades infinna mig på jobbet 14.30.

Inga kommentarer: