I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

tisdag 18 juni 2013

Måndagen

  Igår var första dagen på jobbet efter min lilla semester. Hade ont i halsen. De två resterande timmarna innan jag var tvungen att gå till jobbet tillbringade jag i sängen med både filt och täcke och så hade jag satt alla element på högsta värme. Frös. Sedan blev det svettigt. Kände mig allmänt konstig i kroppen, men dagen gick bra ändå.
  Var på ytterligare en dejt efter jobbet. Med en ny snubbe. Denna gång var det lika ointressant som det brukar vara. Slank? Bah!
  Sedan blev det hem och äta, duscha och sova. Tyvärr vaknade jag efter cirka 4 timmars sömn... Nu känner jag mig trött igen. Men om en timme ska jag gå hemifrån för att luncha med Rickard innan jobbet. Så ingen mer sömn för mig på ett tag. Jag ser som vanligt fram emot kvällen. Men så fort det blir kväll blir jag väl pigg.

Inga kommentarer: