I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

fredag 7 juni 2013

Marcus Födelsedag samt Sveriges Nationaldag

  De andra hade börjat dagen med frukost på ett café, men jag joinade inte the crew förren bion vid 12. Jurassic Park i 3D. 3D är så himla meningslöst att titta på i Sverige (det finns bättre 3D utomlands har jag hört). Men det var otroligt länge sedan jag såg Jurassic Park, så det var ju skoj.


  Bara Marcus, Scott, Daniel och jag for vidare till Gröna Lund med färjan. Jag syns knappt inte för alla bögar!


  Vi åkte till Gröna Lund för att vi skulle åka Eclipse. Men den karusellen är ju oftare stängd än öppen, så den hade förstås precis stängt när vi kom dit. Så vi blev kvar i över tre timmar på Grönan i väntan på att Eclipse skulle öppna igen. Vi åkte Jetline och Twister (berg-och dalbanor), drack Bacardi Breezers och spelade iPhone-spel och sedan köade vi till Eclipse en timme innan den öppnade igen. Men så kom vi med första åket också!




  Det var väldigt högt, vilket var läskigt. Men man vande sig. Blåste som fasen gjorde det också.


Inga kommentarer: