I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

fredag 19 juli 2013

Igår På Riche

  Igår var jag faktiskt ute en sväng på Riche. Nina var sällskapet. Vi sågs vid 18 och åt lite vegetariskt. Det blev gratinerad löksoppa för min del, det var gott. Sedan förflyttade vi oss till baren, varpå jag upptäckte att jag hade suttit bredvid Peter Forsberg och ätit löksoppa. Jag erkänner, jag blev lite exalterad.
  Det blev en Rosa Pantern, lite Baileys och en New England under kvällens gång. En amerikan pratade med oss, men han var inte av intresse för någon av oss. Särskilt inte som han var amerikan. Vi hade tidigare på kvällen pratat om hur jobbiga amerikaner är och så kommer det en amerikan och är jobbig. Inte för att han var otrevlig eller så, men de är ju så himla over the top. Som timida svenskar blev Nina och jag trötta bara av att titta på honom.
  Det blev inget ragg för någon av oss, trots att faktiskt var utbudet ganska bra. Ibland finns det ju ingen snygging så långt ögat når. Anders Timell var som vanligt där och han bjöd oss faktiskt på varsin drink. Det var ju vänligt av honom. God var den också, men jag vet inte vad det var. Den smakade lite som en Mojito, men den såg definitivt inte ut som en.
  Vi gick lite innan 1 så vi skulle hinna med sista tunnelbanan. De stänger ändå klockan 1 på vardagar.

  Trevlig kväll trots manlösheten!

Inga kommentarer: