I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

söndag 11 augusti 2013

Förra Helgens Strapatser

The Unkool Hillbillies

Anna syns bakom Cosmopolitan.

  Förra helgen blev det också utgång. Anna var in town från Alingsås, så vi drog ut till Stampen både fredag och lördag. Första bilden är från fredagen, andra från lördagen.
  Det blev tyvärr inget napp någonstans. Inte med folk vi ville ha napp med i alla fall. Jag försökte stöta på pianisten i fredagens band, men han verkade inte intresserad. Men vi lärde känna Derek January som är en social basist och dessutom introducerade han mig för min favoritbartender. Kenny heter han.
  Så när jag dök upp på lördagen hälsade Kenny på mig och undrade hur läget var. It made my whole night. Jag är stammis på riktigt nu!
  I alla fall, en Daniel ville absolut att vi skulle hänga med honom efter att de stängt puben. Det ville inte vi. Vi höll på att åka till ett annat ställe med en irländare vid namn Colin. Men vi var inte så intresserade av honom heller. Det var bara det att han var irländare. Så vi kom inte längre än till t-banan innan vi ditchade honom. Efter det kollade vi runt lite bland hotellen vid centralen, men klockan var över 1 och då är det ganska dött i Stockholm. Om man inte vill gå på nattklubb förstås. Men det ville inte vi, vi ville ha äldre män att prata med i en bar. Så vi gav upp och åkte hem.

  Min partyfrekvens är ovanligt hög denna månad!

Inga kommentarer: