I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

måndag 12 augusti 2013

  Kvällen-innan-jobbet-ångest. Fast jag har nästan mer ångest inför pass som kommer senare i veckan samt nästa vecka än morgondagens pass. Imorgon har jag sovmorgon och onsdag likaså. Ledigt torsdag. So far so good. Men fredag kör vi ett tidigt pass, sedan två senare pass och sedan 4 tidiga pass. Alltså 7 pass på raken. *suck* Men sedan är det lite semester i alla fall. 11 dagar. Yay.

  Har varit lite nyttig idag och tvättat och sprungit ärenden i Täby Centrum och sorterat lite kläder och smycken och lagt ut lite kläder på Tradera. Man får ju inga pengar för kläder på Tradera direkt, men kanske nån krona. Jag lade bara upp de finare grejerna. Klänning med paljetter osv.

  Vad ska jag göra nu? Jag funderade på att måla om naglarna. Men man vill ju inte bara måla om naglarna, man måste ha något att titta på samtidigt. Och det har jag inte. Det måste nämligen vara en serie eller så. Film funkar inte, man måste fokusera på filmer. Jag har inga Craig att titta på. How I Met You Mother går inte heller, för Viaplay funkar inte här. Det finns Modern Family, men det känns så meningslöst. Det är inte en serie som intresserar mig egentligen, därför känns det som om jag slösar tid på att titta på det. Jag skulle vilja titta på Project Runway eller Top Model. Det hade varit skoj. Ibland är det dumt att man inte har tv-kanaler.

Inga kommentarer: