I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

söndag 1 september 2013

Första 25-årspresenterna 2013

  I fredags kom pappa körandes. Och med honom kom en möjlig lösning på mitt internetproblem. *fingers crossed* Vidare blev jag av med en massa skräp, bl.a. tv:n som jag aldrig använde. Tv-bänken används nu som matbänk till katterna och hörnan där tv:n stod har blivit med skrivbord! Som jag har suktat efter ett skrivbord! Och en skrivbordsstol har jag nu, en mus till datorn, en skohylla, en helfigursspegel och en dammsugare! Dammsugaren förstår jag var en present från farmor, så tackar så mycket för det! Det var ren lycka att få dammsuga idag. Dessutom är den rosa (det var iofs sopskyffeln också). Precis som skrivbordsstolen och skrivbordets ben. *teehee*

  Så, nu sitter jag här vid mitt skrivbord och känner mig allmänt lycklig.

  Pappa och jag var f.ö. också på Motwalls och åt kvällsmat (här uppe kallas det middag, konstigt nog). Det vegetariska alternativet var smörstekta kantareller med olika grönsaker och ost och det var sjukt gott! Rekommenderas. Sedan blev det en sväng till Ardbeg Embassy i Gamla Stan också. Det var svårt för bartendern där att hitta drinklistan. Där dricks det ju mest bara öl och whisky. Men jag fick en Cosmopolitan till sist. Inget bildbevis dock.

Min fina, rosa dammsugare mitt upp i alltihopa. Skohyllan anas också. Det ser verkligen så mycket bättre ut med skohylla. Det är nästan beboeligt här nu!

*squee*

Inga kommentarer: