I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

söndag 15 september 2013

Goldblum

  Så tar jag helg. Det ska bli skönt att - förhoppningsvis - få sova ut. Är just nu trött, men känner inte riktigt för att sova ännu. Konstigt nog. Men jag behöver ju inte stiga upp tidigt imorgon, så det är helt okej.

  Efter att ha tittat på en massa gamla avsnitt av Saturday Night Live blev jag påmind om hur läcker Jeff Goldblum är. Så han är favoriten just nu. Skåda:







  Nuförtiden är han i och för sig 60 år, vilket är lite väl gammalt för min smak. Men han är fortfarande jävligt fräsch rent utseendemässigt. Och så gillar han yngre kvinnor. Han verkar ha en flickvän som är 30.

  Så, de senaste dagarna har jag tillbringat med att titta på Law & Order: Criminal Intent eftersom han är med i de senare säsongerna.

Inga kommentarer: