I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

tisdag 10 september 2013

Utgång Måndag

  Spontant som vanligt blev det AW igår, måndag. Som alltid började vi på Crib. Alla som tittade förbi var Josef, Christer, jag, Amanda, Simon, Jonathan, Baraka, Hani och Vahid. De som blev över på slutet var jag, Amanda, Jonathan, Simon och Baraka. Vi drog vidare till Soap Bar när Crib stängde vid 01. Se bild. Och Soap Bar stängde 03, varpå vi åkte hem till Amanda i Blackeberg. Där spelades det Guitar Hero och Mario-spel, jag åt chips och sedan sov vi en stund innan vi släpade oss hemåt runt 08.30.
  Idag mår jag sådär. Just nu är det hyfsat efter att jag har sovit och druckit och ätit. Lite huvudvärk. När jag kom hem mådde jag något sämre...

Baraka, jag, Jonathan, Amanda. Simon tar kortet.

Inga kommentarer: