I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

torsdag 24 oktober 2013

Förra Onsdagens Spontana Utgång

  Ja, jobbade stängning förra onsdagen och kände mig sugen på utgång. Ingen från jobbet var sugen, det var flera som jobbade dagen efter. Så efter lite raggande bland andra vänner fick jag napp hos Kristoffer. Vi åkte först till Stampen, där vi fick Kenny the Bartender att fota oss. Det var lite pinsamt... Men det är ju kul med bilder:


  När Stampen sedermera stängde vid 01 gick vi till Kolingsborg (tunnelbanan går ju inte om vardagsnätterna, vilket är skandal btw). Där skakade vi på våra rumpor till klockan 03. En gay Andreas var superklängig. Man får inte vara ifred för några karlar, vilken läggning de än har!


  Eftersom tunnelbanan som sagt inte gick, gick jag från Slussen till Stadsbiblioteket. Efter ett par timmars dansande i helt nya, högklackade skor var jag in serious pain. Men jag bet ihop och hann till Stadsbiblioteket i tid och kom med bussen hem. En minuts marginal hade jag. Good use of time.

Inga kommentarer: