I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

söndag 8 december 2013

  Nu har jag sovit 5 timmar och sedan bestämde jag mig för att stiga upp. Somnade vid 5 inatt, så jag kommer sova hela dagen om jag fortsätter spendera tid i sängen.

  Igår var jag på Riche med Nina. Det var skoj. Vi pratade med några snubbar, även om det inte blev nåt. Det är ju alltid bättre än att inte prata med någon alls. Men varför är det alltid de minst intressanta som babblar på som fan och de mest intressanta som bara glider iväg? Det är ju lite opraktiskt.
  Trångt som fanken blev det mot slutet. Herrejistanes. Och så kom Jan Rippe dit. Jag blev helt starstruck. Vågade inte prata med honom, man vill ju inte störa liksom. Men jag log mot honom och han log tillbaka. Det var ganska awesome i min värld. *weeeeeeee*

Inga kommentarer: