I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

torsdag 5 december 2013

Till Tomten

  Saker jag skulle vilja ha är en ny plånbok, men den skulle jag nog helst vilja välja ut själv. Så, pengar är en bra grej. Annars går alltid ugglor hem. Gärna med funktion och gärna Harry Potter-ugglor. Alltså, sådana som inte är så barnsligt utformade, utan ugglor som skulle passa in på mitt kontor på Hogwarts om jag vore professor där. Mystiska ugglor. Jag letar specifikt efter ett pennställ, skohorn samt brevkniv. Gärna nån juleuggla också.
  Jag vill fortfarande ha en personvåg. Och en ny resväska. Modell mittemellan. Helst rosa eller lila, men mörkblå eller mörkgrön är också okej. Jag skulle också kunna tänka mig Django Unchained och Inglorious Basterds på dvd. Och Carnage. Böcker funkar också. Gärna på engelska om det är dess originalspråk. Jag gillar memoarer/biografier och "vanliga" romaner. Inte så mycket för deckare eller chicklit. Jag skulle gärna läsa någon klassiker, har knappt läst en enda.
  Presentkort på smycken, skor, kläder, skönhet, böcker, film. Eller ett upplevelsepresentkort. Fick ett i födelsedagspresent av Anette o.Co. och imorgon ska jag på massage, vilket jag har velat och behövt läääänge. Äntligen blev det av!
  Nåt med nån katt också. Jag är på jakt efter kattörhängen, men tycker det är svårt att hitta fina sådana.
  Jag skulle vilja skaffa linser, så återigen passar pengar bra.

Inga kommentarer: