I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

söndag 8 juni 2014

  Semester! De första dagarna ämnar jag tillbringa med att strunta blankt i samhällets sovnormer, läsa böcker, se på film, se på brittisk frågesport och spela spel. Eventuellt promenera lite också. Var ute ett tag med Solros ikväll och blev tuggad på av massa mygg. Det blir kanske inte jättemycket promenerande när man är ute med Solros, men det är ganska mysigt i alla fall. Ikväll stötte vi på vad jag tror var en Cornish Rex. Kändes helskumt att stöta på värsta raskatten i skogen. Jag hoppas att den inte var bortkommen. Efter ett tag fick vi sällskap av ytterligare två katter. Många katter blir det.

  Nu ska jag spela Machinarium. Via en kvinnlig geek-grupp på Facebook har jag hittat detta spel. Och liknande, men vi börjar med detta.

Inga kommentarer: