I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

måndag 7 juli 2014

  Förresten, idag, när jag och Anna satt och åt veganpizza på O, Mamma Mia på Kungstensgatan såg vi Göran Everdahl besöka Ulf Malmros. Ja, vi tror i alla fall att det var Ulf Malmros han skulle besöka, han bor i alla fall på adressen Everdahl besökte. Vidare observerade vi en kvinna som stod på gatan med två chipspåsar i handen. Innan hon klev in genom sin port åt hon upp ena. Fullstora påsar alltså. Hon stod där i tio minuter, på gatan, och bara om nom nom. Det var udda, tyckte vi.

  Har nu tittat på Eggheads, Perfection, Pointless, Only Connect och Flog It!. Just nu tittar jag på Breakaway och sedan ska jag titta på Bargain Hunt också. Sedan är jag klar med alla mina brittiska program för idag.

Inga kommentarer: