I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

måndag 11 augusti 2014

  6 arbetsdagar down, 4 to go. Sedan får jag sova.

  Håller på att studera mina snarkningar. Har spelat in snarkningar två nätter i rad nu. Så långt har jag kommit fram till att jag inte snarkar alls. Jag lyckas bara spela in när jag byter ställning och stiger upp för att släppa ut/in en katt. Men folk gillar att kommentera på att jag snarkar. Jag tänker att det har mer att göra med kuddar än med mig. Bengt och Eric hade tjockiskuddar. Där snarkade jag tydligen. Hos pappa går madrassen ner vid huvudet, så där ligger man med huvudet neråt. Tar man en kudde till blir det för högt (då available kuddar är soffkuddar). Här hemma har jag nästan platta kuddar, vilket gör att jag ligger ganska plant med halsen. Bra för andningen.

Inga kommentarer: