I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

torsdag 14 augusti 2014

  En dag kvar till semestern! Sömn! Woohoo!
  Ligger i sängen nu och kan eventuellt hittas tupplurandes inom kort.

  Det är svalare nu. Fortfarande över 20 grader om dagarna, men inte samma klibbiga hetta som tidigare. Och mina iskalla nattfötter har återkommit. Fasen, vad störigt det är. Jag vet inte vad det beror på heller. Även om jag har på mig mina varma inneuggs flera timmar innan sänggående har jag lik förbannat iskalla fötter i sängen. Irro.

  PS. Igår var jag och kollade på Expendables 3. Faktiskt riktigt bra. Bättre än de två andra. Eller så gör den typen av film sig bara riktigt bra på bio. Den var rolig och tog inte sig själv på särskilt stort allvar, så det blev inte töntigt. Bara skoj.

Inga kommentarer: