I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

fredag 19 september 2014

News of the Day

1. Blev utsatt för ett uppraggningsförsök på Systembolaget. Vilket helt klart hade med mitt utseende att göra. Vilket är självklart, men vad jag menar är att eftersom jag inte sov inatt hade jag tid och ork att sminka mig och sätta på mig en klänning och högklackade skor innan jag gick till jobbet. Det händer ju sällan. Men när det händer blir man tydligen hett villebråd. På Systembolaget. Intressant. Kul, men jobbigt också.

2. Har skurit mig i fingret. Typ bara ett papercut, men hela fingret har nu svullnat upp och kliar i allmänhet.

3. ÄNTLIGEN HELG efter 7 dagars arbete. Dessutom med stora sömnbrister. Så nu ska jag lägga mig i sängen, titta på lite brittisk frågesport och sedan förhoppningsvis sova i 12 timmar. Wish me luck.

Det här är jag idag. Fast jag satte upp håret i en hästsvans. Jag är dålig på att orka ha håret flängandes och slängandes i ansiktet.

1 kommentar:

Dashx Kee sa...


Hur papercut gör ? Hoppas du mår bättre