I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

lördag 8 november 2014

Placering och aktivitet:

Jag: Sängen, "tittar" på Eggheads samtidigt som jag skriver här och Yelpar.

Solros: Sover på skrivbordet.

Snoffsan: Sover på ryggstödet på soffan.

  Här vare dött. Jag har inte bara legat i sängen. Nästan, men inte helt. Jag har ätit middag med Nina och Carolina en gång. Jag var på ett Yelp-event. Jag har blivit kompis med en nyinflyttad amerikan som heter James. Jag har varit hos kiropraktorn. Jag har varit på farväl-frukost för Titti som numera befinner sig i Thailand.

  Yelp-eventet hette Shockholm Bites och gick ut på att testa Halloween-inspirerade maträtter. Vi var på tre olika ställen. Jag åt inte så mycket, det var inte särskilt vegetariskt. Men det var kul, vi var 10 pers från Yelp.

Inga kommentarer: