I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

fredag 12 december 2014

Fredag Förmiddag

Jag: Vid skrivbordet.

Solros: Sover i sängen.

Snoffsan: Sover i sängen.

Huvudvärk. Eftersom jag jobbade igår.

I onsdags var jag på en vegetarisk Yelp-lunch på Holy Cow på söder. Bild:







Det är verkligen socialt att vara med på Yelp. Man träffar nya människor och testar nya ställen. Kul! Och god mat var det också. Synd bara att det är så långt från Täby till Ringvägen 87. Och vädret var fruktansvärt!

Nåväl. Efter lunchen blev det yoga. Igår jobbade jag alltså och efter det blev det ansiktsbehandling på Sturebadet. Kändes väldigt lyxigt. Idag vaknade jag innan 6 av en mardröm. Låg och tittade på Eggheads och Star Trek innan jag tog mig till skrivbordet. Har ätit lite veganjerky och druckit vegandricka samt matat främst talgoxarna och koltrastarna. Min plan för dagen är vag. Jag behöver gå till affären och köpa kattmat, men det är allt jag har på listan. Jag borde gå och titta på nya Hobbit-filmen snart också.

Inga kommentarer: