I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

onsdag 3 december 2014

Jag: I sängen med datorn på magen. Tittar på Eggheads.

Solros: Sover på skrivbordet.

Snoffsan: Sitter bredvid mig och tycker att jag ska klappa henne.

Mina katter tycker inte om budgetkattmat. Jag har tidigare testat att ge dem Eldorados kattmat. De ville inte äta den. Igår testade att köpa en ny budgetvariant som heter Smart eller nåt sånt. De har knappt rört det. Mellanvarianterna (typ Pussi och Friskies) går ner. De dyra varianterna äts med glädje. Fast man kan inte köpa samma sort flera gånger på raken, för då tröttnar de.

Idag är det yogadags. Hoppas det går bra med ryggen. Har fortfarande ont efter att ha burit kattsand och kattmat på ett uppenbarligen mycket dåligt sätt igår. Suck på det.

Inga kommentarer: