I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

tisdag 30 december 2014

Placering:

Jag: Sitter i sängen. Ämnar förflytta mig till skrivbordet inom kort.

Solros: Ligger på skrivbordet (hm, det kanske blir lite svårt att flytta sig dit) och tvättar sig.

Snoffsan: Ligger i sängen och tittar på mig.

Igår jobbade jag och sedan var jag på Yelp-middag. Det var skoj. Min röst dog dock mot slutet av kvällen. Idag behöver jag som tur är inte prata med någon. Jag är VÄLDIGT hes.

Hade värsta, superavancerade mardrömmen idag. Delar av den var baserad på Gone Girl. Den läskiga personen i min dröm var någon som såg ut som Neil Patrick Harris och som var allmänt övernaturlig och gick omkring och skar halsen av folk. Och sig själv. Men han kom alltid tillbaka. Det var så mycket mer än det dock. Extremt avancerad mardröm. Hu.

Inga kommentarer: