I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

söndag 7 december 2014

Söndag Eftermiddag

Jag: Sitter vid skrivbordet (!), lyssnar på coffee table jazz, dricker cider och äter cashewnötter.

Solros: Ute nånstans. Ah, hon hoppade precis upp i fönstret. Så nu är hon inne och äter.

Snoffsan: Sitter bakom mig på golvet.

Jaha, jag har alltså börjat jobba. Lite grand i alla fall. Var av någon anledning tyvärr lika trött efter jobbet i torsdags som jag har varit månaderna innan min diagnos. Kan. Inte. Hålla. Ögonen. Öppna. Varför?!?! Så vill man ju inte bli av några få timmars arbete.

Idag har jag varit i Täby Centrum. Och shoppat ihjäl mig... Shoppingdjävulen flög i mig! En tröja, sex par trosor, ett nagellack, almanacka för nästa år, en ugglereflex, massa smycken, skrivböcker, vykort, presentpapper, strumpbyxor, lite smink och lukta gott-spray.

Inga kommentarer: