I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

tisdag 13 januari 2015

Senaste Nytt

Jag: Vid skrivbordet.

Solros: I fönstret.

Snoffsan. Sitter bredvid på golvet och stirrar på mig.

Idag var jag hos läkaren. Jag är sjukskriven hela januari och hela februari. Vi ska testa en annan medicin för att se om den hjälper mer. Jag är ju mycket bättre, men inte så bra som jag borde vara. Jag borde inte uppleva någon ångest alls nu, men det gör jag.

Den här veckan har jag fullt upp. Imorgon är det yoga. Torsdag jobb. Fredag kurator och aw med Mensa. Torsdag karaoke på Kara&e.

Jag har blivit medlem på statist.se igen. Och så har jag varit i kontakt med Djurens Rätt för att börja volontärarbeta på deras kontor. Jag brinner för djurens rättigheter, dags att använda den elden till något vettigt. Plus att kontorsarbete är erfarenhet jag behöver.

Jag var hos Marcus hela helgen. Hade med mig katterna. Det gick okej med hunden faktiskt. De var alla rädda för varandra. Solros och Max kunde dock vara i soffan tillsammans med oss utan problem. På söndagen vågade även Snoffsan komma fram från sitt gömställe och joina oss på soffan.

Marcus & Solros

Max tvingar mig till kel.

Jag & Alvaro på Riche


Jag och Marcus var på bio och såg Pride. Mycket bra film. På lördag kväll var jag en sväng på Riche med Nina, Alvaro och Gustav. Alvaro och Gustav dj:ade där. Det var skoj.

Resten av dagen idag blir nog ganska lugn. Tvätta kanske man skulle göra. Kanske ringer någon som behöver en statist. Jag anmälde intresse för en grej ikväll. Det är ofta kort varsel. Vi får se.

Inga kommentarer: