I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

söndag 7 juni 2015

Söndag Kväll

Det regnar och blåser en massa. Det var uppehåll ett tag med solsken, så jag behövde inte bli blöt på vägen till affären. Känner mig riktigt mysig nu. Jag gillar när det regnar och blåser. Bara man inte behöver gå ut.

Altador Cup har börjat. Jag har varit seg så långt, men idag tänkte jag börja anstränga mig lite mer. Min bästa rank någonsin har varit 4. Och det är alltså 4 av maximalt 20. Så det är inte så bra. Just nu ligger jag på...0. Men jag ska väl lyckas ta mig upp till 1 idag i alla fall, hoppas jag. Snabbast går det om man spelar Yooyuball, men det är så tråkigt.

I fredags var jag på dejt med en Oliver. Det var väl helt okej. Vi får se vad det blir av det. Jag åkte i alla fall inte ifrån hans lägenhet i Gamla Stan (precis vid slottet..!) förrän vid 18 på lördagen. Men jag sov iofs mest. Som vanligt.

Inga kommentarer: