I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

onsdag 7 oktober 2015

Natten Mellan Tisdag och Födelsedag

Uh, hur ska det här gå? Det känns som om min födelsedag kommer vara tröttande. Dels är jag fortfarande förkyld (HOST HOST), dels ska jag jobba och jag börjar halv 11, vilket innebär en alldeles för tidig uppstigning för min smak. Och sedan ska jag deala Black Jack till riktiga gäster på kvällen! Läskigt! Och eftersom det är min födelsedag kan det vara så att jag inte har tillfälle att sova ett par timmar mellan jobbet och kursen. Lång dag och förkylning på det alltså.

2 kommentarer:

Mats Johanson sa...

Hoppas du piggar på dig, inge kul att vara sjuk alls😪

Mats Johanson sa...

God morgon!
Du får gärna höra av dig om du vill, jag har mats05@hotmail.com

Mvh Mats