I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

torsdag 15 oktober 2015

Natten mot Torsdag

Kollar Eggheads på BBC. Klockan är redan 4! Omg. Igår jobbade jag, gick sedan på bio och såg Black Mass (den var väl okej) och till sist var jag på Söderhallen och övade på BlackJack. Sista övningen ikväll. Imorgon är mitt första pass. Jag är anställd som croupier nu. Skoj. Nu ska jag bara inte bli nervös och få en blackout.

Min datormus dog idag! Buuu!

Har i alla fall gått igenom resten av oktober och jag har nu hyfsad koll på vad jag ska göra när och det verkar gå ihop. Kanske kan jag klämma in lite Blekinge nästa vecka, typ onsdag-fredag.

4 kommentarer:

Mats Johanson sa...

Vad kul med Black Jack, och duktigt gjort av dig att bli croupier, var det svårt?

Mats Johanson sa...

Hejsan! Hör gärna av dig till mig om du känner för det.
Tycker du ser fin ut och verkar var vettig😀
Kram Mats

mats05@hotmail.com

Sarah sa...

Hej hej,

Det var inte så svårt egentligen. Det är ju bara i början som man inte fattar nånting.

Tack.

Mats Johanson sa...

Ok, jo det är väl så med det mesta, svårt tills man kan det😀
Du kan ju ta jobb på nån kryssningsbåt eller nått och jobba.