I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

lördag 7 november 2015

En Ny Familjemedlem


Jag har införskaffat en ny familjemedlem. Jag har inte haft en levande växt på många år, så jag känner mig ganska exalterad. Crassula ovata. Vilket är ett namn jag inte lyckas komma ihåg.

Tiden bara rinner iväg. Den här veckan har sett ut som följer:

Måndag: Ledig.
Tisdag: Jobb på Lidl.
Onsdag: Jobb på Lidl.
Torsdag: Jobb på Lidl. Hoppade över musikkrysset på Bishops Arms.
Fredag: Jobb på Lidl, AW med Mensa, jobb som croupier.
Idag: Jobb som croupier.
Imorgon: Ledig.

Jag var allmänt olycklig igår eftersom dagen var lång. Men det gick bra ändå. Ett par energidrycker på kvällen och jag var ganska pigg. Veckans i-landsproblem.

Jag har fått lite saker gjorda hemma också, så jag har inte enbart slappat. Faktiskt.

Inga kommentarer: