I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

onsdag 18 november 2015

Natten till Onsdag

Jag blir så trött av min medicin. Vilket är hyfsat hanterbart när jag har möjlighet att vila ut ordentligt. När jag jobbar däremot...då blir det värre. Antagligen mest för att jag inte får sova tillräckligt. Den här veckan jobbar jag sex dagar som det ser ut nu. 4 på Lidl och 2 på Betman. Betman är ju hanterbart eftersom det är nattjobb. Lidl-jobbet är förmiddag och mitt liv är just nu att inte sova större delen av natten, sova nån timme innan Lidl, jobba, hem och sova några timmar, vakna och vara större delen av natten, sova nån timme osv. Och jag orkar inte göra nåt när jag är vaken. Jag bara ligger i sängen och slappar. Tittar mest på BBC och jobbar på att läsa. Jag har läst ut Middlemarch! Nu ska jag smärta mig igenom Flywheel, Shyster, Flywheel. Tråkigt att läsa Marxbröders radiomanus...

Nästa vecka blir det också 6 arbetsdagar som det ser ut nu. Efter det lugnar det ner sig. Det ser vi fram emot. Jag behöver göra saker utöver att jobba och sova. Jag vill ha lite mer energi. Och energi får jag efter att ha fått sova ut ett par dagar.

Igår utnyttjade jag mitt friskvårdsbidrag och gick på massage. Det gjorde ont på baksidan, men under framsidans massage låg jag och småsov.

1 kommentar:

Mats Johanson sa...

Grymt kämpat av dig, hoppas det lättar framöver.
Mats