I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

söndag 8 maj 2016

Tjo.

Tittar på Eggheads och har huvudvärk och ont i skuldran. Vaknade med det i förrgår. Ont i skuldran alltså.

Igår var jag en hög med gay people på premiären av Hedwig and the Angry Inch. Träffade Mrs. Murphy och hon kände faktiskt igen mig från klackkursen. Skoj. Det var massa kändisar där! Henrik Hjelt, Björn Kjellman, Lena Ph, Hanna Hedlund, Kim Sulocki, Peter Jöback, Christer Lindarw, Jenny Strömstedt... Jag ångrade att jag inte hade klätt upp mig mer.

I övrigt så är jag numera ledamot i personalföreningens styrelse. Och jag är kulturansvarig. Dvs jag ska anordna ett kulturevent i månaden för företagets anställda.
Och så ska jag skriva personaltidningen. Det får man betalt för.

Inga kommentarer: