I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

torsdag 16 juni 2016

Torsdag Förmiddag

Här sitter jag vid skrivbordet med fönstret öppet. Det regnar och jag har coffee table jazz i högtalarna. Jag har sovit inatt. Vilket är lite opraktiskt eftersom det är dags för nattjobb nu. Men jag jobbar inte så länge inatt i alla fall.
Det ska erkännas att jag blir mer aktiv när jag sover om nätterna och stiger upp tidigt. Jag gör vettiga saker. Städar, springer ärenden osv. Jag blir lite slapp om eftermiddagarna.
Igår var jag i Täby centrum och hämtade ut mitt pass. Jag ser hemsk ut. Men i alla fall. Köpte en kruka till min jadeplanta, men den var för liten, så jag får gå tillbaka med den. Tänkte göra det nu till 10 när de öppnar, men det regnar...så jag hoppar över det. Kanske senare om det slutar regna. Måste i alla fall in till stan efter lunch för möte om personaltidningen.

Testade att köpa superbilligt torrfoder till katterna. De ville inte äta det. Det luktade faktiskt som pellets man ger till hästar. Så det låter ju som fel målgrupp.

1 kommentar:

Mats Johanson sa...

Hejsan! Hoppas du får en skön Fredag och bra helg.