I feel another glass of champagne coming on

I feel another glass of champagne coming on

måndag 12 september 2016

Tillägg Önskelista

Jag har fortfarande inget emot en fin uggla eller klassiska böcker. Svenska författare på svenska, övriga på engelska. Sådana som har vunnit Nobelpris också.

T.ex. så skulle jag vilja ha William Shakespeares samlade verk. Jag gillar Sherlock Holmes också, fast jag redan har några av de böckerna har jag inget emot fler. Jag har inget av Virginia Woolf eller Sylvia Plath. Narniaböckerna. Haruki Murakami vill jag ha böcker av, men jag har redan den där om fågeln som vrider upp världen, elefanten som försvann, den där snubben som var färglös och Kafka på stranden. Men typ Nowegian Wood eller de där böckerna med siffror i titeln vill jag ha.

Vidare gillar jag också fina kattsaker. Katterna skulle vilja ha ett litet klösträd. Fina pennor och skrivböcker gillar jag också. Fina saker! Glam Polish nagellack vore nice också. Men de får man köpa på nätet.

Inga kommentarer: